OHMYGOD :'(

hm , pgy tdy nsib aku malang doe ! first aku gdoh dgan wendy , pasal paan ! alamakk aii , menangis aku doe -,- ye lha wendy dah lha mmber aku , tkpsal-2 kteorng gdoh psal budakk laki nh , huaaa :'( depan-2 kelas 2CEKAP tu jugak aku mengis mcm orng bodoe ! then malam nh lgy satu malang menimpa aku ! heee aku gdoh nan hubbiy aku ! aku toreh tangan aku smpai berdarah . then aku sesak nafas & rse na pengsan ! aku text dea , dea nangis weyh ! sian aku kat dea :'( dea risau pasal aku , dah lha hidung aku berdarah tk abis-2 nh ! dea na dtg rumah aku , tpy dea pening kepale ! adoyyaii -____- lgy lha aku tmbah sesak nafas ! then aku letak lha minyak kat dade aku bru lha rse lega sket (': then aku on9 kjp fb ! aku dah lha tksehad tmbah pulak prob ade budakk na fight dgan aku , alamakk aii -,- pening kepale aku ! then aku IM arief , aku chakap at dea aku tk sehadd , dea chkap 'alamak mmber baek aku saket' ! aku terus gelakk coze aku bru kenal dea thun nh but dea boley anggap aku sbgy mmber baek dea , terHARUnye aku , bhaha !


* kepade budakk-2 kelas 2CEKAL , lau aku tkdtg skolaa esok , aku kat hospital lha tu ((: byebye all 

No comments:

Post a Comment